Dopen in Vinkel

Als ouders hun kindje willen laten dopen,

Stuur dan een geboortekaartje naar het parochiecentrum. Dan wordt de geboorte van Uw kindje tevens vermeld bij de parochieberichten. De doop betekent het begin van een groeiproces voor het kindje en voor de ouders. Om hen hierbij te ondersteunen, organiseert de parochie een voorbereidingsavond. Dan komen alle afspraken over het doopsel aan de orde. De doopwerkgroep nodigt U daarvoor uit.

Vanaf september 2011 vinden er iedere eerste maandag van de maand doopgesprekken plaats in Heesch. Deze avonden beginnen telkens om 20.00 uur en zijn voor de zes parochies (Vinkel, Geffen, Nuland, Heesch, Vorstenbosch en Nistelrode). Het is dus gezamenlijke doopvoorbereiding, en als de ouders daarnaast graag een huisbezoek van de pastoor hebben is dit altijd mogelijk

Pastoor v Dijk Kloosterstraat 2 Geffen

Marion v Venrooij    Kastanjelaan 2.       5382 KD   Vinkel Tel. 073 5323468